Rzęski

Dzięki temu , że po wczorajszym wpisie miałam mega ( dla mnie ) dużo wejść bo aż 205 zostałam zmotywowana i pozytywnie nakręcona na rozkręcanie tego bloga i poświęcanie na niego więcej czasu. Bardzo Wam za to dziękuję <3
Więc moje pierwsze pytanie do dziewczyn z Kielc i okolic: Co sądzicie o przedłużanych rzęsach 1:1? Ponieważ ja planuje zrobić kurs z certyfikatem i chciałabym poznać Wasze opinie i czy będziecie chętne na taki  zabieg pielęgnacyjny?
Ja jestem meeega zadowolona z efektu, ponieważ przed umówieniem na kurs chciałam zobaczyć co i jak :D niżej wrzucę Wam zdjęcie z tego samego dnia , więc moje górne powieki były troszkę spuchnięte. Ogólnie  trwało to okolo godziny i  20 minut, więc super, ponieważ czasami paznokci nie zrobi się w tak krótkim czasie. Zero dyskomfortu, nawet nie musiałam zdejmować soczewek :D
Myślę, że po takim kursie trzeba będzie wprawy, więc jak już go zrobię i kupię wszystkie produkty, to zapraszam chętne i odważne dziewczyny z pewnością z dużym zasobem czasu do dyspozycji, oczywiście po okazyjnej cenie :D


Jeszcze raz baaardzo dziękuję za motywujące wejścia :* a już niedługo ( mam nadzieję ) będę wklejać zdjęcia przedłużonych rzęs przeze mnie. Buuuuuziaczki :*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dr Irena Eris

Mój ideał..

Teleangiektazje...